Madblogstoppen

tirsdag den 22. januar 2013

Sund er fedt nutella

Jeg elsker nutella, så nu har jeg prøvet at lave min egen version som kan kan spise med nogenlunde god samvittighed, og jeg synes den er ret vellykket, hvis jeg selv skal sige det... Vurder selv :-)



Sund er fedt nutella
Ingredienser:

100 g blendede hasselnødder
1 tsk vanillepulver (ikke vanillesukker)
2 spsk kakaopulver (ren kakao)
2 spsk sukrin
1 knsp salt
2 spsk friskbrygget kaffe
Vandet fra en lille dåse kokosmælk
1 spsk kokosolie (smeltet)

1. Blend hasselnødderne fint i foodprocessoren
2. Tilsæt vanille, salt, kakaopulver, sukrin, kaffen, kokosmælk- og olie og blend det hele godt.

Vidste du, at du kan følge mig på Instagram @livefralise og få daglig inspiration til, hvordan du booster din hverdagsmad - nemt og lækkert!

Sund er fedt er også på facebook: Sund er fedt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar